1.5 meter economie bij Basic Vets Sliedrecht

"Als ondernemer gaat het mij enorm aan mijn hart om te zien wat er op dit moment gebeurt en hoe sommige mede ondernemers hier onder lijden.
Normaal hoor je dus niet veel van mij, maar hieronder wil ik graag delen wat wij hebben gedaan sinds de uitbraak. Onderstaande maatregelen zijn al vanaf 23 maart bij ons actief en we werken op dit moment super door. Hopelijk kunnen andere ondernemers er iets mee."

 

BV​​​​​​Online inschrijvingen:  Alle nieuwe klanten VERPLICHT ONLINE INSCHRIJVEN op www.basicvets.nl. Hiervoor staat een online inschrijfformulier klaar op de website.


BV Webshop gelanceerd: Herhalingsmedicatie/ voer bestellingen/ ontworming/ ontvlooing etc UITSLUITEND ONLINE bestellen op www.basicvets.nl. Deze artikelen kunnen NIET MEER opgehaald worden op de locaties, maar worden aan huis gebracht door onze eigen bezorgservice.


BVDeurbeleid:

  • Voor alle Clinic locaties geldt: maximaal 1 klant in de wachtruimte en 1 in de spreekkamer
  • Voor Hospital Dordrecht geldt: maximaal 1 klant per spreekkamer en 2 in de wachtkamer
  • Voor Hospital Sliedrecht geldt: maximaal 2 klanten boven in wachtkamer en 2 in rest van bovenverdieping
  • Voor Clinic/Hospital IJsselmonde geldt: maximaal 1 klant in spreekkamer en 2 in wachtkamer
  • GEEN 1e lijns consult of vaccinatie afspraken meer op de Hospitals muv locatie IJsselmonde

Bij ELKE locatie komen leuke zitjes te staan die men bij de deur kan plaatsen. Denk aan stoeltjes en tafeltjes. De deuren houden we dus op slot! Elke klant wordt naar buiten geleid en dan kan je direct de volgende klant mee naar binnen nemen.

BVBinnen alle locaties lijnen getrokken om 1,5 m te waarborgen.


BVAlgemene regels:

  • Hygiëne protocol Basic Vets navolgen
  • Was je handen
  • Hoest/ nies in elleboog
  • Gebruik papieren zakdoekjes
  • Meld als je contact hebt gehad met COVID-19 besmette persoon
  • Geen handen schudden
  • Volg de schoonmaak instructies zoals bekend incl pin automaat instructies

BVAlgemene locatie regels:

  • Toilet gebruik uitsluitend voor personeel
  • Geen klanten meer toelaten buiten wachtkamer en spreekkamer om
  • Schoonmaak locaties na sluiting (vervroegde sluiting blijft van kracht)
  • Liever geen contant geld, anders contact loze overdracht
  • Motiveer contactloos pinnen
  • GEEN thuisvisites
  • GEEN open spreekuren meer op zaterdag
  • Alle operatie afspraken worden 10-15 min voor aanvang door klant gebracht
  • GEEN 1e lijns afspraken meer op HOSPITALS.

BVKlant regels: 

  • 1 Begeleider per patiënt, alleen in noodzaak maximaal 2
  • Elke klant wast/ desinfecteert handen bij binnenkomst
  • Bij het duidelijk aanwezig zijn van symptomen zoals hoesten en niezen moet de klant buiten wachten
  • Iedereen houdt zich aan de 1,5 meter afstand regel, hiervoor zijn lijnen getrokken op de locaties

BVTelefoon regels/ regels bij het maken van een afspraak: 

  • Informeer of klant gezondheidsklachten heeft.
  • Heeft de klant gezondheidsklachten dan wordt gevraagd om afspraak een week uit te stellen of bij spoed of iemand anders het dier kan begeleiden. Kan dit niet dan wordt het dier aan de voordeur opgehaald door een van de medewerkers