Home Sliedrecht Persberichten Zon op bedrijfsdaken

Zon op bedrijfsdaken

Wilt u als Sliedrechtse ondernemer profiteren van duurzame energie op het dak van uw bedrijf? Wilt u een kostenbesparing op uw energierekening en een duurzaam imago voor uw bedrijf zonder te investeren of hierin zelf veel tijd te steken? Kom dan naar de informatiebijeenkomst ‘Zon op bedrijfsdaken’ op woensdag 17 januari 2018. De inloop is vanaf 16.00 uur bij het Partycentrum de Lockhorst, Sportlaan 1 te Sliedrecht. Tijdens deze bijeenkomst hoort u hoe zonne-energie aantrekkelijk is voor u als ondernemer.

Gemeente Sliedrecht, Vereniging Sliedrechtse Ondernemingen (VSO) en adviesbureau ECONNETIC starten een project waarbij zonne-energiesystemen op verschillende daken worden gebundeld tot een grootschalig project. Hierdoor gaan de inkoopkosten omlaag, komt het project in aanmerking voor voordelige projectfinanciering en wordt u als ondernemer ontzorgd. De risico’s worden voor u geminimaliseerd terwijl u wel zelf profiteert van het rendement. Elders in Nederland is deze aanpak al zeer succesvol en doen al zo’n 400 bedrijven mee. Met ‘Zon op Bedrijfsdaken’ (ZoB) wordt zonne-energie aantrekkelijk gemaakt door daken te bundelen. ECONNETIC voert dit zonne-energieproject uit en zij zullen u tijdens deze bijeenkomst uitvoerig informeren.

• Wat: Informatiebijeenkomst ‘Zon op Bedrijfsdaken’
  • Wanneer: Woensdag 17 januari 2018. Inloop vanaf 16.00 uur. Start om 16.30 uur
  • Waar: Partycentrum de Lockhorst, Sportlaan 1 te Sliedrecht
  • Waarom: Een kans voor u: duurzaam ondernemen én geld verdienen met uw dak
  • Voor wie: Dit project is interessant voor alle daken groter dan 150 m2 en met een grootverbruikersaansluiting (> 3x 80A).

U kunt zich hier aanmelden of per mail op info@zonopbedrijfsdaken.nl. Indien u meer wilt weten over het project maar niet aanwezig kunt zijn bij de bijeenkomst kunt u ook via deze wegen contact opnemen. We hopen u anders te mogen ontmoeten op woensdag 17 januari aanstaande!

zonnepanelen